ابوطالبی

ابوطالبی

دست نو شته های درسی ،عقیدتی، ورزشی
ابوطالبی

ابوطالبی

دست نو شته های درسی ،عقیدتی، ورزشی

 
 
 
 
 
 
 
 
 تنها کماندار مرد کشورمان در بازی‎های المپیک 2008 پس از پایان دوران محرومیتش و اعلام خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: با حکم محرومیتی که برایم صادر شده بود کنار آمده و آن را تحمل کردم در حالیکه سازمان تربیت بدنی آن را تائید نکرده بود.

حجت الله واعظی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه 6 ماه محرومیت قطعی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون تیراندازی با کمان برای وی در نظر گرفته شده بود، اول تیرماه به پایان رسید، اظهار داشت: حکمی که در این مورد برای من صادر شد مورد قبول سازمان تربیت بدنی نبود با این وجود اجرا شد.

وی تصریح کرد: درست آن بود که این حکم توسط تمام اعضای مجمع امضا شده و سپس به من ابلاغ می‎شد اما به من ابلاغ شد و مورد اجرا هم قرار گرفت در حالیکه هنوز سازمان تربیت بدنی این حکم را تائید و امضا نکرده است.
کماندار المپیکی کشورمان ضمن بیان اینکه در حکم صادره برای من مواردی ذکر شده بود که نشان از بی توجهی داشت، یادآور شد: در بخشی از این حکم آمده بود: "در صورت صلاحدید فدراسیون و اظهار ندامت نامبرده، محرومیت 6 ماه تعلیقی بخشیده شود"؛ در حالی که اصلا چنین موضوعی در جریان نشست عنوان نشد و در آئین نامه هم وجود ندارد. سازمان تربیت بدنی همچنان منتظر اصلاح رای است تا آن را امضا کند در حالیکه محرومیت من تمام شده است!
" شش ماه محرومیت قطعی که از سوی کمیته انضباطی برای من در نظر گرفته شده بود اول تیرماه به پایان رسید. در واقع من از دوم تیرماه با محرومیت مواجه نیستم چون در مدت زمان محرومیت قطعی هیچگونه تخلفی انجام ندادم بنابراین 6 ماه محرومیت تعلیقی هم به خودی خود لغو خواهد شد."
واعظی با طرح این موضوع اظهار داشت: با این وجود پیگیر اعتراضی هستم که در مورد حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف ارائه کرده بودم. چون اطمینان دارم متخلف نبودم. حکم صادر شده بی اساس بود و جز آبرو بردن از یک ورزشکار نتیجه دیگری نداشت. من به دنبال آبروی از دست رفته‌ام و اعاده حیثیتم هستم.
وی تاکید کرد: سو تفاهمی که میان مسئولان فدراسیون در رابطه با من ایجاد شده بود منجر به محرومیتم شد. آنها اعتقاد داشتند من قصد دیگری از ترک محل اردو داشتم در حالیکه من برای دوا و درمان بیرون رفته بودم و این موضوع را اعلام هم کرده بودم.
کماندار المپیکی کشورمان با تاکید بر اینکه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است، گفت: دیگر حاضرنیستم با این فدراسیون و رئیس آن کار کنم. در حال حاضر که سرمربی تیم ملی جانبازان هستم و ترجیح می‌دهم با این تیم کارم را ادامه دهم. دیگر به دنیای قهرمانی باز نمی‌گردم.
 
نقل ازiranarchert.blogfa.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد